Monday, July 25, 2011

Ponovo Zlato!

Ista meta isto odstojanje... Tek pred kraj pecanja taman kad je bilo jasno da ce posle sitnih pljuskova i ozbiljna kisa pogditi Jocu nasao sam se ispred jata koje se aktivno hranilo. Ovo scena se vec drugi put ponavlja.. prosli put sam zbog "jos kojeg zabacaja" u poslednji momenat izbegao nadolazecu oluju ali sam zato jedva prosao denicu od nekih 4km raskvasenog letnjeg puta...


De mi je pamet jer i ovaj put sam morao da ostanem jos malo... ali situacija je itekako obecavala. Bio sam u pravu nije trebalo mnogo svega 4-5 zabacaja da jedna riba uzme muvu. Tih par zabacaja znaju da potraju jer se radi o ultra sporom pecanju! Posle kontre naizgled dosadno i sporo pecanje postaje prepuno akcije, jer ove ribe zaista nisu za podceniti i ne popustaju tako lako cak ni kad ih svom snagom forsirate.


No comments:

Post a Comment