Thursday, July 7, 2011

Ponovo dvorucnjak!

Svoj prvi DH stap Loop Black line 8/9wt 12'6'' sam kupio pre 2 godine. Inace ovaj stap je pre i posle mene izmenjao zaista mnogo vlasnika... i svi smo se slozili u jednom nije los ali sa prakticne strane malo presnazan. Nekoliko puta sam pecao bucova sa njim i nije mi se svideo, tako da sam ga se vrlo brzo resio. Zasto? Uslovi u kojima sam ga koristio nisu bas bili zgodni za DH stapove, pecanje sa obale na stajacoj vodi gde se riba javlja pod samom obalom svakako ne pogoduju ovoj tehnici. Sad me je ponovo uhvatila manija dvorucnjaka, nadam se da ce me ovaj put malo duze drzati. Ovaj put sam se opredelio za nesto laksu varijantu i uzeo blank u klasi 5/6wt 12' dug. Ono sto me je jos privuklo da uzmem bas ovaj blank je njegova boja... iako je zuta jedna od mojih najomrazenijih boja ovaj blank stvarno prelepo izgleda.. danas mi je stigla i oprema.. tako da ce stap nadam se i za koji dan biti gotov..


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Bravo! Ciji blank si uzeo? Koja grejnaza je preporucena za njega?

    ReplyDelete